Vem är Matilda?

Ni undrar säkert vem jag är. Ja, vem är jag egentligen?
 
Jag är en stentuff tjej som fyller 13 år 2013. Lätt som en plätt att komma ihåg hur gammal jag är alltså.
Jag bor nånstans - rätt så långt ner i Sverige. På dagarna går jag i skolan, gör läxor, pluggar och massa andra eländigheter. Men när jag inte gör dem där "eländigheterna" så har jag kameran i högsta hugg och sjunger hela tiden. Läs mer om min kamera här.
 
Jag kanske ser lång ut, men sanningen är att jag är ganska kort. Endast 162cm sist jag mätte mig&tyvärr lär jag inte växa så mycket mer. Men jag är mycket mer än bara en längd, haha. Som ni redan vet är jag fotointresserad och sjunger 24/7. Jag är också totalt beroende av twilightfilmerna och lakrits. Jag klär mig och ser ut lite hur jag känner för, lite udda men ändå inte. Ni får helt enkelt följa min blogg för att veta mer om mig!
 
Här i bloggen kommer ni få läsa om fotografering, mode, musik, citat, min vardag. Ja, allt som jag känner för att skriva om. Med andra ord kommer ni få läsa om allt mellan himmel och jord.
 
Om du vill veta något mer om mig är det bara att maila [email protected] så svarar jag så snabbt som möjligt.
 

♥ KOMMENTARER ♥
Postat av: sara

kan du inte lägga upp en video på när du sjunger? om du nu kan sjunga..

2012-08-28 @ 19:25:18

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback